یزدفردا: کتاب «انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» مجموعه مقالات بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، از سوی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شد.

به گزارش یزدفردا: کتاب «انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» شامل مقالاتی است که به کوشش حسن بشیر، ولید آلبوناصر و مهدی باقریان گردآوری شده است. این مقالات مرتبط به بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران با عنوان «هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات» است.

کتاب «انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» دارای ۱۴ مقاله از استادان و پژوهشگران برجسته در حوزه روابط‌عمومی‌و هوش مصنوعی است که ابعاد مختلف این موضوع را بررسی کرده‌اند. در این کتاب، تحولات هوش مصنوعی و تأثیرات آن بر روابط‌عمومی و چالش‌ها و فرصت‌های پیشِ روی این حوزه بحث، بررسی و ارزیابی شده است. علاوه بر این، مقالات این کتاب به ارائه راهکارها و مدل‌هایی برای استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی پرداخته است.

موضوعات این کتاب عبارت‌اند از:

- الگوی کنترل شایعه برای روابط‌عمومی با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین

- بایسته‌های هوش مصنوعی در روابط‌عمومی با رویکرد مدیریت بحران

- کاربرد هوش مصنوعی مولد در تولید محتوای روابط‌عمومی

- چالش‌های هوش مصنوعی در روابط‌عمومی

- اختلال هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: یک نعمت یا یک چالش؟

- اخلاق و شفافیت؛ استاندارد و چالش روابط‌عمومی‌در عصر هوش مصنوعی

- روابط‌عمومی‌خودکار؛ واقعیت یا رویا؟ چشم‌انداز، فرصت‌ها و چالش‌های هوش مصنوعی مولد و آینده روابط‌عمومی

- روابط‌عمومی‌و هوش مصنوعی: یک رابطه در حال ظهور

- هوش مصنوعی، قاتق نون یا قاتل جون: کارکرد اخلاقیات در جغرافیای هوش مصنوعی، هست‌ها و بایدها

- هر آنچه باید درباره آینده هوش مصنوعی در تبلیغات بدانید

- ارتقای روابط‌عمومی‌الکترونیک در شهرداری تهران با به‌کارگیری ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی برخط مطالعه موردی: ربات «وردست»

 

مطالعه کتاب «انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» برای متخصصان روابط‌عمومی، مدیران و دانشجویان رشته‌های مرتبط مفید است.

 

اطلاعات بیشتر:

کتاب «انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» در ۲۶۰ صفحه و به بهای ۲۵۰ هزار تومان از سوی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا